Praktyczne porady, jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego.

Praktyczne porady, jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego.

Niezmiernie cieszę się, że czytasz ten wpis na blogu. Jest to znak, że interesujesz się światem e-commerce. Pewnie ciekawi Cię też, jak przyciągnąć klientów do swojego sklepu internetowego? Jak dobrze wiesz, miesięcznie w polskim Internecie zakupy co miesiąc robią kilka milionów osób. Oczywiście z czasem rozwijania się rynku e-commerce w Polsce siłą rzeczy zwiększyła się konkurencja związana ze sprzedażą produktów w sieci.

Na pewno spotkałeś się z tym, że ktoś powiedział Ci po co tworzysz kolejny sklep z tym samym asortymentem. Przecież są podobne sklepy które na rynku są wiele lat. Mają dużo lepsze ceny w hurtowniach niż będziesz miał Ty na starcie! Szkoda czasu i pieniędzy… Brzmi klasycznie prawda ? Zjawisko o którym właśnie przeczytałeś bardzo dobrze widać aktualnie na największym polskim portalu zakupowym. Setki produktów z tymi samymi zdjęciami opisami, ale z innymi cenami. Dziś poznasz wskazówki, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym – nawet w momencie jeśli powstał całkiem niedawno. Jeżeli jesteś zainteresowany Jak przyciągnąć klientów do swojego sklepu internetowego, koniecznie przeczytaj dalej nasz artykuł.

Jak przyciągnąć klientów

W dzisiejszym świecie e-commerce najważniejsze z punktu widzenia klienta nie jest to, aby kupić produkt w jak najlepszej cenie. Ważne jest to, aby kupić produkt od firmy która daje dodatkową wartość czy przekonanie, z którym klient będzie się identyfikował.

W praktyce wygląda to właśnie tak, że to Ty i Twoje działania muszą być spójne. Muszą sprawić, że ludzie kupią produkt którego nie do końca potrzebują. Kupią go tylko dlatego, że był on dostępny w Twoim sklepie i chcą go kupić od Ciebie. Jak to zrobić ? Poniżej przedstawimy Ci 4 bardzo cenne porady, które pomogły rozwinąć nie jeden biznes w sieci.

  • Daj klientów poczucie kontroli, a chętniej będzie od Ciebie kupował !

W życiu codziennym praktycznie na każdym jego etapie niezwykle ważne jest poczucie kontroli. Zdajemy sobie sprawę, że możemy decydować o wszystkim i w każdym momencie! Właśnie dlatego musisz przenieść to poczucie na swojego klienta w swoim sklepie. Przygotuj swoje produkty w taki sposób aby ich dostępność do zakupu dawała klientowi wybór. Nie tylko typ czy rodzaj czy ilość danego produktu. Nie rób tak, aby coś zostało narzucone odgórnie. Możesz stworzyć pakiety produktów w promocyjnych cenach. Możesz pokazać klientowi, możliwość samodzielnego skonfigurowania sobie zestawu a cena nie będzie inna. Zastosuje tutaj też promocyjne kody rabatowe.

  • Sprzedając produkt nie będzie łatwo o klienta – zaoferuj mu możliwość zakupu właśnie w Twojej firmie.

Dlaczego właśnie ten punkt jest bardzo ważny? W dzisiejszym internecie możesz sprzedać wszystko i wszystkim. Każdy człowiek spotyka się codziennie z reklamami namawiającymi go do zakupu danego produktu czy usługi. Przygotuj swoją ofertę czy to w postaci wpisu w mediach społecznościowych czy za pomocą listy mailingowej. Przygotuj w taki sposób, aby klient dostrzegł możliwość zakupu czegoś, czego tak naprawdę potrzebuje w danej chwili. Przy tworzeniu treści nie próbuj na siłę sprzedać produktu lub usługi. Robią to wszyscy i tak samo wszyscy mają tego dość! Pamiętaj pokaż klientowi, że ma możliwość kupna, a nie jest zmuszony do jego zakupu.

Jeżeli pragniesz klientowi coś sprzedać licz się z trudnościami. Jeżeli pomożesz mu w zakupie możesz liczyć na sukces.

Oczywiście wiele Twoich treści sprzedażowych w gruncie rzeczy będzie namawiać klienta właśnie do zakupu w twoim sklepie. Postaraj się przygotować ofertę w taki sposób, że będzie niosła ona za sobą informacje o produkcie. Klient sam przekona się, w czym tak naprawdę dany produkt pomoże mu w codziennym życiu. Postaraj się pokazać, że dany produkt czy usługa to nic innego jak rozwiązanie bieżących problemów Twojego klienta. Tak naprawdę wszyscy tego potrzebujemy aby w momencie powstawania problemu dość sprawnie wiedzieć jak je rozwiązać. W tym przypadku masz pole do popisu. Fajnym przykładem jest tutaj sklep naszego klienta z branży zoologicznej. Gdzie po zastosowaniu tego prostego triku wartość sprzedaży produktów na pchły i kleszcze wzrosła kilkukrotnie.

  • Zrozum potrzeby swoich klientów – nie przekonuj ich do zakupu a pokazuj rozwiązania.

Ostatnią, ale nie najmniej ważną sprawą są tak naprawdę potrzeby Twoich klientów. Wybierając asortyment do swojego sklepu internetowego wiedziałeś zapewne jaką grupą docelową będą odbiorcy twoich produktów. Bardzo cenną uwagą podczas przygotowania swojej oferty jest pokazanie praktycznych rozwiązań jakie daje produkt czy usługa. Nie starajmy się na siłę przekonać klienta, że tego produktu właśnie potrzebuje najbardziej. Niech klient sam dowie się o tym, że rozwiązanie w postaci zakupu danego produktu będzie dla Niego najlepszym wyborem.

Poznałeś właśnie cztery praktyczne porady, które pokażą Ci jak przyciągnąć klientów do swojego sklepu internetowego. Na pewno zwiększą one twoją sprzedaż w internecie. Działania połączone z doskonale przygotowaną kampanią promocyjną przyniosą Ci sukces w postaci zadowolonych klientów. Pamiętaj o jeszcze jednej ważnej rzeczy ! Kiedy Twój klient będzie zadowolony z zakupów i obsługi – to trzech jego najbliższych znajomych staną się Twoimi przyszłymi klientami. Podsumowując wiesz już, że w dzisiejszych czasach sprzedaż produktów w internecie nie jest taka prosta jak wszyscy mówią. Wyróżnij się w sieci i spraw, że ludzie kupią produkt od Ciebie jako firmy którą dobrze znają. Firmy z którą się identyfikują a nie trafili do Twojego sklepu przypadkiem.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak przygotować swój sklep do tego aby istniej w sieci już teraz sprawdź nasz zestaw ebooków. Po przeczytaniu ich będziesz miał stuprocentową wiedzę do tego jak zbudować swój sklep internetowy SPRAWDŹ TUTAJ !

Z tego miejsca życzy Was dużo wytrwałości w dążeniu do celów i pamiętajcie „nie chochelką a łyżeczką”

Pozdrawiamy

Zespół Dropshiping.pl

Dodaj komentarz